نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش تاثیر آموزش بر مهارت‌های حرکتی پایه پسران و دختران 6 ساله تهران و مقایسه آن با هنجار موجود [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]

ا

  • استقامت قلبی-تنفسی مقایسه چابکی و استقامت قلبی-تنفسی دانش‌آموزان دختر 10-12 سال سالم و مبتلا به کف پای صاف [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-7]
  • اکتساب تأثیر یادگیری مشاهده ای، تصویرسازی و ترکیب آنها بر آموزش مهارت شوت فوتبال [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-22]
  • ایمونوگلوبولینA اثر حاد یک، دو و سه جلسه درس تربیت‌بدنی در هفته بر مقادیر ایمونوگلوبولینA و کورتیزول بزاقی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-14]

ت

  • تصویرسازی تأثیر یادگیری مشاهده ای، تصویرسازی و ترکیب آنها بر آموزش مهارت شوت فوتبال [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-22]

ث

  • ثبات مرکزی ارتباط بین ثبات ناحیه مرکزی با عملکرد عمومی و اختصاصی نوجوانان شناگر نخبه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-50]

چ

  • چابکی مقایسه چابکی و استقامت قلبی-تنفسی دانش‌آموزان دختر 10-12 سال سالم و مبتلا به کف پای صاف [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-7]

خ

  • خستگی تعیین روایی مقیاس درک فشار بورگ در ارزیابی خستگی دختران دانش‌آموز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-40]

د

  • دانش‌آموز اثر حاد یک، دو و سه جلسه درس تربیت‌بدنی در هفته بر مقادیر ایمونوگلوبولینA و کورتیزول بزاقی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-14]
  • دانشآموز تعیین روایی مقیاس درک فشار بورگ در ارزیابی خستگی دختران دانش‌آموز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-40]
  • دانش‌آموزان دختر مقایسه چابکی و استقامت قلبی-تنفسی دانش‌آموزان دختر 10-12 سال سالم و مبتلا به کف پای صاف [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-7]
  • دبیران تربیت بدنی. روش‌های فعال تدریس موانع اجرای روش‌های نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاه‌های دولتی استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

ر

  • روایی تعیین روایی مقیاس درک فشار بورگ در ارزیابی خستگی دختران دانش‌آموز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-40]
  • روش‌های نوین تدریس موانع اجرای روش‌های نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاه‌های دولتی استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

ش

  • شناگران ارتباط بین ثبات ناحیه مرکزی با عملکرد عمومی و اختصاصی نوجوانان شناگر نخبه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-50]
  • شوت فوتبال تأثیر یادگیری مشاهده ای، تصویرسازی و ترکیب آنها بر آموزش مهارت شوت فوتبال [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-22]

ع

  • عملکرد ارتباط بین ثبات ناحیه مرکزی با عملکرد عمومی و اختصاصی نوجوانان شناگر نخبه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-50]

غ

  • غیرورزشکار تعیین روایی مقیاس درک فشار بورگ در ارزیابی خستگی دختران دانش‌آموز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-40]

ف

  • فعالیت‌بدنی اثر حاد یک، دو و سه جلسه درس تربیت‌بدنی در هفته بر مقادیر ایمونوگلوبولینA و کورتیزول بزاقی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-14]

ک

  • کف پای صاف مقایسه چابکی و استقامت قلبی-تنفسی دانش‌آموزان دختر 10-12 سال سالم و مبتلا به کف پای صاف [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 1-7]
  • کورتیزول اثر حاد یک، دو و سه جلسه درس تربیت‌بدنی در هفته بر مقادیر ایمونوگلوبولینA و کورتیزول بزاقی دانش‌آموزان ابتدائی [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 9-14]

م

  • مقیاس بورگ (RPE) تعیین روایی مقیاس درک فشار بورگ در ارزیابی خستگی دختران دانش‌آموز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-40]
  • مهارت‌های حرکتی پایه تاثیر آموزش بر مهارت‌های حرکتی پایه پسران و دختران 6 ساله تهران و مقایسه آن با هنجار موجود [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • مهارت‌های ظریف و درشت تاثیر آموزش بر مهارت‌های حرکتی پایه پسران و دختران 6 ساله تهران و مقایسه آن با هنجار موجود [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
  • موانع موانع اجرای روش‌های نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاه‌های دولتی استان ایلام [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 23-32]

ن

  • نوجوان ارتباط بین ثبات ناحیه مرکزی با عملکرد عمومی و اختصاصی نوجوانان شناگر نخبه [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 41-50]

ه

  • هنجار تاثیر آموزش بر مهارت‌های حرکتی پایه پسران و دختران 6 ساله تهران و مقایسه آن با هنجار موجود [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]

ی

  • یادداری تأثیر یادگیری مشاهده ای، تصویرسازی و ترکیب آنها بر آموزش مهارت شوت فوتبال [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-22]
  • یادگیری مشاهده‌ای تأثیر یادگیری مشاهده ای، تصویرسازی و ترکیب آنها بر آموزش مهارت شوت فوتبال [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 15-22]